fredag 20. april 2012

For en dag!



Av og til så har man dager som er bra, og dager som ikke er fullt så bra..
Denne har vært begge deler.
I formidag fikk jeg tre buketter med gule tulipaner av ei veninne :)
Hun dro i stallen, og jeg dro på butikken. Dvs halvveis til Fauske oppdaget jeg at jeg hadde tatt på meg feil par sko. Jeg kunne jo ikke gå meg en lengre tur i et par skatesko - som forøvrig er guttungen sine. :p
Etter en tur på butikken for å handle til speideren, og på posthuset for å hente konfirmasjonsdressen til minsten, så ble det stallen på meg og. Kaffedrikking og en tur ut. Veninna mi red Vindy og jeg gikk på egne bein. Her er Vindy-fina :)
Dressen som guttungen har fått satt som et skudd, men han kan nok ikke vokse en millimeter den neste måneden, for da blir dressen for liten alle veier. ... Dressen er noe spesiell, den er helt hvit!
Klokka 4 måtte vi være på speiderlokalet. Speiderne skulle på konkurranse, og jeg kjørte. Dette er tatt utenfor speiderlokalet.
Tidligere i dag hadde jeg tilbudt meg å ta inn hestene i kveld, men skulle få nærmere beskjed hvis jeg skulle gjøre det. På vei hjem fra konkurransen hadde jeg enda ikke fått svar. Derimot hadde ei anna veninne spurt meg om jeg kunne møkke og lage mat til hesten hennes i dag, siden hun hadde det så travelt.
Jeg dro til stallen for å gjøre meg ferdig der, og det som møtte meg på gårdsplassen var min hest, og en til som sprang villmann rundt... Jeg parkerte og gikk inn i stallen for å hente kraftfor... På den tiden jeg brukte inne var hest nummer 3 kommet ut av gjerdet og. Jeg fikk lurt de en etter en inn i stallen og på boks, før jeg sendte de ut i en annen luftegård. Jippi! -Not.
Alt ordnet seg til slutt, og hestene kom seg inn for kvelden. Nå sitter jeg her hjemme og koser meg med et lite glass med noe godt i, bagen er pakka, for jeg skal på kurs på hotellet i Sulitjelma i morgen tidlig. Tenker det er på tide å ta kveld nå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar