søndag 29. januar 2012

På tur i dag :)

Jeg startet hjemmefra, gikk til fots, det var nydelig vær og -5 grader ute. Etter ca 10 minutter stoppet jeg og tok disse tre bildene med mobilen: Litt videre, her er jeg på tur opp mot arsenalet på Klungset. Der begynte himmelen å bli veldig vakker! Enda litt videre. Tik høyre kan vi se ei lita sløyfe av skiløypa der NM i langrenn skal arrangeres i år .






Etter en times gange, og ca 30 minutters stallarbeid så jeg dette:Jernbanebrua på Fauske er vakker i kveldslys.




Alle bildene er tatt med min Samsung Galaxy S II



1 kommentar:

  1. Nydelige bilder !!
    Vi har vært heldige her nord og hatt mange slike flotte dager :)
    Håper de holder seg lenge og at det ikke blir no særlig mer snø hehe. For nå finnes det så mange flere plasser å ri enn det normalt sett gjør på vinteren :)
    Klem fra Siv

    SvarSlett