lørdag 14. januar 2012

Hva skjedde egentlig?






(I`m sorry, my english readers, I don`t feel like writing english anymore, but you can take a look on my photos, and ask me if there are something you don`t understand. Google translate is not very good translating, but guess you`ll understand a little more. You can also follow my art on facebook: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=175249882577130&id=553531313&ref=notif&notif_t=share_comment#!/pages/Ann-Toves-kunst/281248690707 ;)





...for plutselig var det ikke oppdateringer i blåggen min lengre...





Det er nok mange årsaker, jeg ble lei, så fikk jeg det travelt i hverdagen, og så glemte jeg det av.




Skoleåret 10/11 hadde vi verdens beste utvekslingstudent hos oss. Hun heter Camilla og er fra Finland, hun kom til oss i august -10 og dro hjem 1.juli -11. Vi savner deg Camilla, og vi gleder oss til du kommer til sommeren! :D





Ok.. Nå lover jeg å oppdatere om litt av hvert, så her er litt kort om det jeg har gjort det siste året:




Som noen vet så har jeg fibromyalgi - en "sykdom" som ikke er farlig. Jeg kommer ikke til å dø AV den, jeg kommer til å dø MED den. Av den grunn så sliter jeg i perioder med mye smerter, ingen energi og dårlig søvn. Jeg har vært på attføring, eller nå heter det arbeidsavklaringspenger, og jeg er på arbeisutprøving. På grunn av dette har jeg funnet drømmejobben:






Jeg skal bli tatovør! :D




Jeg har vært på utplassering i nesten et år på et tattoo studio i Bodø, har tegnet masse og tatovert en del og. Det er fantastisk gøy, og planen er å starte eget studio. I tillegg går jeg på et gründerkurs, som er finansiert av kommunene i Salten, det har gitt meg det sparket bak som jeg trenger, så nå er ikke alt så stort og skummelt lengre.










Her er en av tatoveringene jeg har laget.
Følg meg på facebook hvis du vil, linken ligger øverst i blogginnlegget her :)



Meg og Vindy fotografert av Camilla litt før jul 2010.Ei kake jeg har laget



Litt av naturens egen kunst, fotografert 5. desember 2011













2 kommentarer:

  1. Stilig tatovering ;-)

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake !!!
    Ohhh den tatoo var stilig. Gleder meg til å følge deg videre og se hva du kan trylle frem
    Ha en riktig god søndag videre
    Klem fra Siv

    SvarSlett