onsdag 16. september 2009

Litt diverse

Jeg hadde ei monsterstor Sverddrager hoe som sto i et akvarium på 17 liter, og hun fødte her for en stund siden: Hvor mange fiskebabyer der er vet jeg ikke, men jeg tror det er mellom 40 og 50 en plass. Skal telle en gang senere når jeg skal gjøre rent oppi der.
Her er et kort jeg tror jeg har glemt å legge ut. Det var laget til et bryllup 18. juli :) Stempelmotivet har jeg enten fårr i en swap eller i en hemmelig-vennpakke :)
I går da vi var og skulle hente sagflisa var vi innom mamman til ei veninne av meg, hun hadde fått seg en liten hvalp. Hunden til veninna mi, Keijo, er den perfekte barnehageonkel, han lekte forsiktig med det lille nervøse nøstet som etter hvert ble veldig tøff i trynet. Morsomt å se på hvor forsiktig han var :D"jeg vet du er inne de buskene der!" hehe


2 kommentarer:

  1. Flott kort! Gøy med fiskeyngel! Å så mange da! :)

    SvarSlett
  2. Gøy å få små fiskebabyser
    Og hundene var jo bare sjønne !!!!!

    Har lagt ei utfordring til deg på sia mi :)

    SvarSlett