onsdag 21. mars 2012

Speiderleir i Bodø

Her er noen bilder fra speiderleiren som var i Bodø i helga.
1.Bodø speidertropp feiret 100-årsjubileum Bildene kommer veldig hulter til bulter her..


I kirka Søndag:
Sporløype som både sm¨å og store gikk lørdag:



Et slånt bålstativ ønsker vi oss på Fauske:

Leirbål fredag kveld:
Lørdag kveld var vi på Radison Blu på skikkelig festmiddag. Her er forretten:

Middagen var helstekt svinefilet, men den glemte jeg å ta bilde av - jeg var så sulten ;)
Desserten smakte himmelsk:
Det begynner å bli morgen lørdag:
Under middagen lørdag ble vi underholdt av bl.a Tonje Unstad, et herlig menneske med flotte sanger og masse humor :D
Under leirbålet Fredag kom det et fantastisk nordlys. Desverre hadde jeg ikke med meg stativ, så dette ble tatt med 15 sekunder lukkerhastighet, og jeg holdt kameraet i handa :p
I tillegg til jubileet var det og toppledersamling, med ledere fra hele landet.
Litt utpå formidagen ramlet flagget ned, og det kom hjelp for å få opp flagglina.. Vi snakker ikke sæ høyt om at det faktisk var topplederne som heiste flagget på morgenen ... :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar