fredag 9. april 2010

Litt av det ene og litt av det andre. A little of this and a little of that

Fargesprakende middag: laks med pesto, agurk, gulrot, potet, bønner og salat. Syndtes bare det så ut som en dekorativ middag :)
A coulorful dinner: Salmon with pesto, cucumber, carrots potatoes beans, and salad. I really thougt it was a decorative dinner :)Jeg kjedet meg litt i påska så da laget jeg et par votter av restegarn til stedatra mi.
I was a little bored in the easter, so I made a pair of mittens to my stepdaughter.

Vi fant ut at hvis det ble kjedelig i kirka kunne hun bare leke med seg selv og vottene...
We thought that if she got bored in the church, she could just play with her selv and the mittens...






E søtt kort fra Portugal.
A lovely card from Portugal:


Og et fra Brasil. And one from Brazil



Prosjektet mitt.. Jeg trenger bare å hekle en og en halv runde, så er det ferdige
My project. I only have to crochet one and a half roudnt, then it`s DONE!
Meeeen her er det neste prosjektet... Jeg trenger totalt 50 ruter tror jeg. Det skal bli 5x10 tror jeg..
But... here`s my next project, I need totally 50 squares. It`ll be 5x10 I guess











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar