søndag 1. november 2009

Kake og maling

Dette er ei suksessterte.... Selv om det ikke ser slik ut. Minsten har laget den nesten helt uten hjelp. Jeg har ei veninne som for noen år siden sa på spøk at hun kom ikke i bursdagsselskap hvis ikke han baka suksessterte - så da gjorde han det. Og så ble det bare en liten spøk med hele kaka, så nå sier han selv at han skal bake den. Han får litt hjelp med kremen, da. Kremen ble grønn fordi jeg hadde oppi farge, de rosa kulene passet så fantastisk bra til grønnfargen at de bare måtte bli med. Desverre var tålmodighenten ikke på topp da kremen var ferdig, så den havna på kaka før den var stiv, men skitt au, den smakte godt!
På jobb har jeg malt litt. Brukte to halve dager på denne.
Denne var litt kul, jeg malte speilet på jobb fredag, og da det var ferdig og jeg skulle fotografere det, så dukket jeg opp i speilet, hehe. Hele denne saken måler ca 15 cm, og den ble litt søt :)




3 kommentarer:

  1. Så flink den guten din er da! Han kan jo alt han! :O))
    Nydelige farger på kaffefilterholderen og stilig speil ;o)

    SvarSlett
  2. En dyktig kakebaker du har til sønn! Men det er jo ikke rart! Du baker så flotte kaker selg at!

    Nydelig kaffefilterholder og stilig speil! Gøyalt å se det nystripete håret ditt! Ha en god kveld! :)

    SvarSlett
  3. For en flink sønn du har !!!!!
    Speilbildet var jo bare kjempe gøy.. Blir ekstra bra når en ikke planlegger at ting skal bli slik :p Og den kaffefilterholderen wow den var nydelig.. Du er bare utrulig kreativ !!!

    SvarSlett